Новини

Перший Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Місто для людей Запоріжжя» відкрився в Хортицькому районі
Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Місто для людей Запоріжжя»

Перший Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Місто для людей Запоріжжя» відкрився в Хортицькому районі

Комфорт, зручність, відкритість – головні принципи роботи Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Місто для людей Запоріжжя», який відкрився на проспекті Ювілейному, 30.

– Як представники європейської компанії CIVINITY, ми будемо робити все можливе, щоб впровадити наявний багаторічний ефективний досвід в Запоріжжі. Головне завдання, яке ми ставимо перед собою – це відкритість і прозорість нашої роботи, – розповів директор ТОВ «Місто для людей Запоріжжя» Євген Деркач. – Ми створюємо для наших клієнтів максимально зручні умови для отримання необхідної інформації і допомоги. Тепер їм не доведеться чекати в прийомних, писати листи і нескінченно чекати відповіді, тому що в Центрі обслуговування клієнтів вони зможуть тут і зараз отримати всю необхідну інформацію про тарифи, фактичне виконання робіт, про плани, а також подати заявку на виконання робіт. Відповідь людина отримає відразу ж, або, якщо заявка вимагає додаткового опрацювання, менеджер призначить дату і час, коли можна буде прийти і отримати відповідь, або ж з людиною зв’яжуться по телефону або відправлять відповідь на адресу електронної пошти.

Особисто проконтролювати роботу Центру обслуговування клієнтів приїхав регіональний менеджер компанії CIVINITY в Україні Міндаугас Казакевічус.

– Ми впевнені, що люди самі побачать і відчують якість обслуговування і якість послуг, які компанія «Місто для людей Запоріжжя» буде надавати їм кожен день, – сказав Міндаугас Казакевічус. – Головний принцип нашої роботи – люди повинні отримувати якісну послугу за гроші, які вони платять. Ми бачимо ситуацію і розуміємо, що раніше споживачі сприймали оплату послуг ЖКГ як податок, але ми вважаємо, що мешканці повинні бачити, що це послуга, яка їм реально виявляється, і розуміти, за що вони платять. До того ж не тільки послуга повинна бути якісною, але і саме обслуговування клієнта, саме тому з першого дня обслуговування компанією житлового фонду Запоріжжя, почав працювати Центр обслуговування клієнтів.

Міндаугас Казакевічус також підкреслив, що саме наше місто є пріоритетним для роботи компанії CIVINITY в Україні.

Як розповіла начальник абонентської служби ТОВ «Місто для людей Запоріжжя» Наталія Іванова, даний центр призначений для всіх клієнтів, будинки яких знаходяться в обслуговуванні підприємства. На вході відвідувачів зустрічає менеджер, який допоможе зареєструватися в електронній черзі, визначитися з питанням і до якого саме фахівця варто звернутися. Реєстрація в електронній черзі сприяє тому, що фахівці обслужать людини максимально швидко і якісно з питань надання інформації по їх особових рахунках, про тариф, структурі тарифу і т.д. Фахівцям Центру також можна залишити заявку на поточний ремонт на свою адресу або зареєструвати аварійну ситуацію, яка відразу ж буде передана диспетчеру для виїзду ремонтної бригади та ліквідації проблеми.

Години роботи визначені, перш за все, длязручності абонентів, тому Центробслуговування клієнтів буде працювати з 9 до 20 години.

Жителі Олександрівського району таПівденного мікрорайону можуть звертатисяяк до Центру обслуговування клієнтів попроспекту Ювілейному, 30, так і в відділзвернень ТОВ «Місто для людейЗапоріжжя» за адресою вул.Перемоги, 131В.

Найближчим часом планується відкриттяаналогічного центру обслуговування клієнтівв доступному для жителів лівобережноїчастини міста місці.

Нагадаємо, з 1 листопада залишити заявкуможна за телефонами «гарячої лінії» – (061)707-67-00, (067) 400-10-08.